اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۱/۱۰
1398/01/21
10 روز تا برگزاري بخش كتبي جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت
بخش كتبي بيست و چهارمين جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در بخش دانشگاهي 27 فروردين از ساعت 10 تا 12 به صورت سراسري در دانشگاههاي علوم پزشكي سراسر كشور برگزار مي‌شود.

در بخش كتبي(معارف قرآني و سيره معصومين) سؤالات به صورت تستي و تشريحي خواهد بود و تعداد سوالات در مرحله دانشگاهي در بخش تستي50 سوال و در بخش تشريحي 2 سوال خواهد بود و در مرحله سراسري تعداد سوالات در بخش تستي50 سؤال و در بخش تشريحي 4 سؤال است. هر سؤال تستي 3 نمره داشته و به ازاء هر سه پاسخ نادرست، يك پاسخ درست حذف خواهد شد.

در هر رشته حد نصاب لازم جهت راهيابي به مرحله سراسري كسب نمره حداقل 120 از 150 نمره سوالات تستي خواهد بود. اولويت در رتبه بندي متسابقين با توجه به سوالات تستي است و در صورت به تساوي رسيدن امتياز دو يا  بيش از دو نفر از شركت كنندگان در هر رشته، سوالات تشريحي تصحيح خواهد شد. ضمناً چنانچه پس از تصحيح سؤالات تشريحي باز هم امتيازات دو يا بيش از دو نفر از شركت كنندگان يكسان باشد، تعيين رتبه برتر پس از اخذ آزمون كتبي مجدد و يا شفاهي صورت مي‌پذيرد.

سهميه هر دانشگاه در هر رشته جهت معرفي به مرحله سراسري در بخش كاركنان و دانشجويان به ازاء هر 50نفر ثبت نام كننده در آزمون يك نفر و در بخش اساتيد به ازاء هر 5 نفر ثبت نام كننده در آزمون يك نفر مشروط به كسب حد نصاب مربوطه است. آزمون مرحله سراسري در روز سه شنبه 27 فروردين ماه 98 راس ساعت 11 صبح بطور همزمان و منطقه‌اي در دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور برگزار مي‌شود.درباره مطالب پيش بيني نشده در اين آيين نامه، تصميم گيري دبيرخانه دائم جشنواره، با رعايت اصول حاكم بر آيين نامه، نافذ است.


فايل منابع بخش كتبي  را از لينكهاي زير دريافت كنيد.

آشنايي با احاديث اهل بيت

احكام پزشكي

پرسمان قرآني

ترجمه وتفسير قرآن

آشنايي با سيره معصومين

آشنايي با نهج البلاغه

مفاهيم صحيفه سجاديه

آشنايي با سيره معصومين

حفظ موضوعي

تعداد بازدید:
269
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس : *شهركرد، بلوار كاشاني، ستاد دانشگاه، ساختمان شماره 2 *شهركرد، رحمتيه، معاونت فرهنگي و امور دانشجويي، طبقه2
كدپستي : 8815713471    تلفن : 33331156 -038
quran@skums.ac.ir
تاریخ بروز رسانی 1403/01/10
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal