اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۲/۱۳
1403/01/20
اعلام جزییات آزمون‌های بخش معارفی در مرحله مقدماتی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت
با اهداء سلام
احتراماً، ضمن عرض تبریک بمناسبت سال جدید و با آروزی قبولی طاعات و عبادات به پیوست لیست شرکت کنندگان بخش معارفی در مرحله مقدماتی کشوری "بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی" جهت استحضار و بررسی و تایید نهایی تقدیم می‌گردد. با توجه به اینکه لیست‌های ارسال شده از سوی دانشگاه‌ها به صورت غیر سیستمی تجمیع شده است بمنظور ممانعت از بروز مشکلات احتمالی و خطای انسانی، خواهشمند است دستور فرمایید با دقت لیست‌ها بررسی گردیده و در صورت وجود هر گونه تناقض در آن، حداکثر تا تاریخ 22/1/1402 به مرکز قرآن و عترت اطلاع‌رسانی شود.
همچنین در خصوص آزمون بخش معارفی موارد زیر حائز اهمیت بوده و لازم است به یکایک شرکت کنندگان از طریق آن دانشگاه اطلاع‌رسانی شود.
روز و تاریخ برگزاری آزمون روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مورخ 3 و 4 اردیبهشت ماه 1403 بوده و زمان برگزاری آزمون 14 رشته ذیل بخش معارفی از قرار زیر می‌باشد:
1-1. دوشنبه مورخ 3 اردیبهشت ماه 1403:
- آزمون رشته نماز: ساعت 9
- آزمون رشته پرسمان معارفی: ساعت 10
- آزمون رشته احکام: ساعت 11
- آزمون رشته‌های حفظ نهج البلاغه، معارف نهج البلاغه: ساعت 13
- آزمون رشته‌های حفظ صحیفه سجادیه و معارف صحیفه سجادیه: ساعت 14
2-1. سه‌شنبه مورخ 4 اردیبهشت ماه 1403:
- آزمون رشته سبک زندگی مهدوی: ساعت 9
- آزمون رشته سبک زندگی اسلامی: ساعت 10
- آزمون رشته اخلاق و پوشش حرفه‌ای: ساعت 11
- آزمون رشته‌های تفسیر قرآن کریم و حفظ و مفاهیم قرآن کریم: ساعت 13
- آزمون رشته‌های سیره معصومین و حفظ و مفاهیم احادیث معصومین: ساعت 14
آزمون به صورت غیرحضوری و برخط بوده و لینک ورود به سامانه برگزاری آزمون از قرار زیر می‌باشد: quran.behdasht.gov.ir/azmon
تعداد سوالات 50 عدد و روش آزمون به صورت آزمون آنلاین و وقت آزمون 25 دقیقه خواهد بود؛ (برای پاسخگویی به هر سوال فقط 30 ثانیه در نظر گرفته شده است) بنابراین، از زمان باز شدن صفحه سوالات آزمون، شرکت کنندگان محترم تنها 25 دقیقه فرصت خواهند داشت تا به سوالات پاسخ دهند؛ پس از سپری شدن زمان ذکر شده، تا پیش از ساعت پایان آزمون فقط امکان ثبت نهایی فرم آزمون را دارند؛ در غیر این صورت امکان ثبت نهایی فرم آزمون را نخواهند داشت.
از زمان اعلام شده برای شروع آزمون در هر رشته، شرکت کنندگان فقط 25 دقیقه فرصت ورود به سامانه را دارند و پس از آن، امکان ورود به سامانه وجود نخواهند داشت. بنابراین توصیه می‌شود با توجه به پایین بودن سرعت اینترنت در برخی مناطق و خطاهای احتمالی حتماً در همان ابتدای وقت آزمون وارد سامانه شوند.
شرکت کنندگان محترم حتما از آخرین ورژن مرورگر کروم (chrome) یا موزیلا فایرفاکس (Mozilla Firefox) برای ورود به آزمون استفاده نمایند.
شرکت کنندگان محترم پس از ورود به سامانه لازم است با ثبت نمودن کد ملی به محیط برگزاری آزمون مربوطه وارد شوند.
تبصره: کد ملی شرکت کنندگان بر اساس لیست پیوست می‌باشد که قبلاً از سوی دانشگاه‌ها ارائه شده است؛ بدیهی است وارد نمودن هر کدی خارج از لیست ضمیمه شده، امکان ورود به سامانه را به شرکت کننده نخواهد داد و هنگام برگزاری آزمون‌ها امکان تغییر و اصلاح وجود نخواهد داشت. در حال حاضر در برخی موارد، متاسفانه در لیست‌های ارسالی دانشگاه‌ها، کد ملی شرکت کنندگان ناقص یا اشتباه و یا تکراری تایپ شده و آزمون این افراد با خطا مواجه خواهد شد.
مطابق تجربه سال‌های گذشته، در برخی موارد، رشته فرد راهیافته به اشتباه در لیست‌های ارسالی دانشگاه‌ها ثبت شده است؛ که در این صورت امکان اصلاح یا تغییر در روزهای برگزاری آزمون‌های وجود نخواهد داشت و آزمون شرکت کننده با خطا مواجه خواهد شد.
در برخی موارد، در لیست‌های ارسالی دانشگاه‌ها، نام یک فرد در دو یا چند رشته ذکر شده است و این اشتباه آزمون شرکت کننده را با خطا مواجه خواهد کرد.
مجموعه 50 سوال آزمون در 4 صفحه برای شرکت کنندگان به نمایش گذاشته می‌شود و با بستن هر صفحه، شرکت کننده وارد صفحه جدید خواهد شد و صفحه قبلی قابل برگشت نخواهد بود. بنابراین لازم است از همان ابتدا شرکت کنندگان محترم نسبت به انتخاب گزینه صحیح در هر صفحه اقدام کنند. (امکان مرور نهایی در صفحاتی که از آن عبور شده است وجود ندارد)
شرکت کنندگان محترم صفحه را رفرش نکنند و از کلیک روی گزینه back مرورگر برای برگشت به صفحه قبلی خودداری نمایند؛ بدیهی است در غیر این صورت، فرصت آزمون را از دست خواهند داد.
شرکت کنندگان محترم برای پاسخ ندادن به هر کدام از سوالات آزمون، اگر به اشتباه یکی از گزینه‌های پاسخ را انتخاب کرده باشند، باید با کلیک موس روی آن سوال، گزینه انتخاب شده را از حالت انتخاب خارج کنند.
قطع شدن لحظه‌ای اینترنت و یا پایین بودن سرعت اینترنت ممکن است شرکت کننده را از سامانه خارج کند؛ لذا توصیه می‌شود شرکت کنندگان عزیز حتما از اینترنت پرسرعت و مطمئن استفاده نمایند.
تبصره: توصیه می‌شود در صورت امکان دانشگاه محیطی را در دانشگاه جهت شرکت کنندگانی که مشکل اینترنت دارند پیش بینی نماید.
در پایان آزمون برای تأیید و ثبت نهایی برگه آزمون لازم است شرکت کنندگان کد امنیتی (کپچا) را با دقت وارد نمایند.
سؤالات بخش معارفی در مرحله سراسری به صورت تستی توسط دبیرخانه ستاد مرکزی جشنواره طراحی شده و هر پاسخ صحیح در سوالات تستی 3 امتیاز داشته و به ازاء هر سه پاسخ غلط، نمرۀ یک پاسخ درست کسر می‌گردد. (به عبارت دیگر، هر سوال غلط، یک امتیاز منفی دارد)
ضمناً یادآوری می‌شود دانشجویان غیرایرانی (بخش بین الملل) نباید در این آزمون‌های مرحله مقدماتی شرکت نمایند.
شرکت کنندگان محترم در صورت وجود مشکل در روز آزمون، می‌توانند با شماره‌های 02181455728 --- 0218145553 --- 02181455653 --- 02181455170 تماس حاصل نمایند.
در پناه قرآن کریم و اهلبیت اطهار (علیهم السلام) محفوظ باشید.
تعداد بازدید:
50
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس : *شهركرد، بلوار كاشاني، ستاد دانشگاه، ساختمان شماره 2 *شهركرد، رحمتيه، معاونت فرهنگي و امور دانشجويي، طبقه2
كدپستي : 8815713471    تلفن : 33331156 -038
quran@skums.ac.ir
تاریخ بروز رسانی 1403/02/13
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal